Хофману - Сайт провідного астролога України Валерія Московченка

Перейти до вмісту

Головне меню:

Хофману

Статті > Коментарі подій
Деякі коментарі лекцій Оскара Хофмана, які він прочитав на астроконференції у Львові влітку 2018

Суть лекцій в тому, щоб показати нам, неукам, як працює Західна класична астрологія. Особливо Хофман звернув увагу на те, як шукати таланти або професію, чи то його методами, чи класичної середньовічної астрології.
Ідея заключалася в тому, щоб виділити найсильнішу планету і по ній шукати талант і роботу. Начебто все справедливо і логічно. Так, він приводить приклад Меркурія, який відповідає за інтелектуальну роботу, а, тому, попавши, наприклад, в Риби, він не може дати програміста, бо ця планета в Рибах слабка. Дійсно, Вода розмиває логіку і дає гуманітарне мислення.
Це ми знаємо, але Хофман нічого не сказав, що коли Меркурій в Рибах має аспект до Сатурна або Плутона, Урана або Юпітера, то картина різко міняється і кращого програміста і математика не знайти, бо до логіки додається уява і фантазія.
Далі Хофман вказує, що якщо планета ретроградна, то ця планета слабка і у індивідуума в житті нічого не вдасться.
Дивно, але я бачив дуже сильних програмістів з ретроградним Меркурієм до того ж астрофізиків.

Інша ідея це синастрія натальної карти з переднатальним затемненням Сонця або Місяця. На жаль прикладу лектор не навів.

Тепер повернемося до аналізу натальних карт, які привів Хофман для пояснення неудачливих клієнтів і тих, яким доля посміхається.

Народження квестора 20.03.1965 р. о 9:32 в Амстердамі. Грінвіч + 1год, Асц - 14°12' Близнят. Він стверджує, що Асц. попав на зірку Рігель в Близнятах, що позитивно вплинуло на індивідуума. Дивно, що орб у нього 2°, в той час як ми використовуємо 1°. Але річ у тому, що зірка Рігель має суперечливу сутність і може призвести до падіння.

А от далі йдуть не зрозумілі в цілому інсинуації. Меркурій, управитель І Дому став на куспид ХІІ Дому. Це, за словами Оскара, дуже погано, бо це Дім ізоляції і руйнівний і приносить він нещастя. А Марс, його управитель, винен у тому, що ця людина стала наркоманом і алкоголіком, бо позиція Марсу погана і не може допомогти Меркурію втекти з ХІІ Дому. Навіть рецепція не допомагає, бо Марс в опозиції до Сатурна, який управляє Х Домом статусу.
Оце так диво! А для чого йому тікати з цього Дому? Та дана особа стала наркоманом, бо Юпітер в опозиції до Нептуна, а це багато амбіцій, самообман, не дотримання слова і обіцянок і слабкість до наркотиків і алкоголю. Дивно, що Хофман цього не знав і фантазіями нагородив цілий ліс. Крім того, чомусь він не звернув увагу на те, що Сатурн попав в Риби, а це безсоння і періодична депресія, що сприяє до самозабуття. Наркотики і алкоголь це найлегший засіб забутися.

Юпітеру ж він надав іншу роль. Це управитель VII Дому, який попав на зірку Алголь, яка є руйнівною, а тому врешті решт у особи погано з партнерами! Ну, це вже видумки, щоб не сказати – маячня. Юпітер завжди є приємною і благородною планетою, навіть пораженою. Крім того, управителі Дому мають вагу тільки тоді, коли в Домі немає планет. А в цьому випадку в VII Домі Південний вузол. А це говорить про те, що соціум для індивідуума обмежений!!! Ось чому на партнерство можна не розраховувати. Дивно, що лектор такого не знає.
Крім того, сам Юпітер в ХІІ Домі схильний до меценацтва і духовних поривів, проте Хофман стверджує, що цей Дім духовності не дає. Правда, астрологія наука психології і подій, а духовність поняття езотеричне. І все ж, ХІІ Дім дає співчуття і переживання за ближнього, іноді через самотність, а тому можна казати про схильність людини до духовності. Дивно, що Хофман не відмітив тут головну роль Юпітера, як планети, яка рятує і витягує індивідуума з критичних і кризових ситуацій. Індивідууму завжди прийде допомога.

А от за Хофманом Юпітер по антесу попав на ІС і парс слави теж туди попав, то він робить висновок, що індивідууму погано в колективі. Та йому погано на роботі, бо Місяць в 6-му Домі, а це бажання домашніх стосунків в колективі, що отримати він не може, бо ревнощі і бажання всіх підкорити і підім’яти під себе не вдається. Крім того Місяць стоїть на «спаленому шляху». Всі потуги виходять боком. В кар’єрному плані допомоги не можна було очікувати, бо в Х Домі нічого немає, а управитель Уран поражений, що дає періодичні зриви кар’єри. А перевага водної стихії і Фіксованого хреста не дали йому активності. Про Фіксований хрест Оскар чомусь не згадував. А це суттєва ознака, бо індивідуум не полюбляє змін. Росту кар’ єри заважає й фігура Джонса – качелі. Індивідуум схильний кидатися в крайнощі і займатися різними спеціальностями. Він нічим не задоволений. Чому Хофман це ігнорує – невідомо.

Далі Хофман стверджує, що Венера в Рибах найсильніша в карті, хоч і спалена, що понижує її акцентність, але в екзальтації. Правда, у нас орб спалення 3°, а 5° – це з’єднання. А тут і з’єднання немає, а тільки дорифорій. Чомусь Хофман не вказав на те, що така Венера все сприймає близько до серця, бо підвищена чутливість через дорифорій, а в Рибах ще й чутливість до музики.

А управитель ХІІ Дому Марс додав вміння грати на музикальному інструменті. Але як би Марс попав в Риби, то це було б сильнішим проявом музикальності. А от ствердження Хофмана, що сила Венери дала талант індивідууму, бо він добре відчуває творчість і мистецтво це натягнуто. Ну, Риби завжди давали підвищену чутливість до мистецтва і природи в тому числі. Але талант – це вищий прояв майстерності. На це можуть вказати тільки мінорні аспекти, які, між іншим, Західна астрологія чомусь не розглядає. На моє запитання про це пан Хофман тільки розвів руками.

Дивно й те, що Хофман не звернув увагу на зірку Маркаб, на яку попала Венера. А це зірка меркуріано- марсіанського характеру і може сильно зашкодити індивідууму або дати живий розум та інтелектуальну енергію. Тут Венера більш ділова і інтелектуальна. Крім того, зірка Маркаб нахиляє людину до пропагандистської діяльності. А це може дати сильного критика з мистецтва.
На запитання, що ж треба робити цьому індивідууму, щоб вийти з цього хаосу, то Хофман порадив перейти на відповідну дієту. Фантастика!!!

Річ у тому, що Венера не має ніяких творчих мінорних аспектів, тобто, таланту художника. Але вона в рецепції з Юпітером, який стоїть в Тельці, а це посилює позицію Венери.

Проте, тут сильно аспектований творчими аспектами Сатурн. Квінтиль до Юпітера і полутораквінтиль до Нептуна. А це дає схильність до архітектури або домашнього дизайну, бо має ще й трин до Місяця.
У Меркурія дециль до Юпітера, а це творчий аспект з нахилом до філософії, історії, бібліотечних знань, квінконс до Нептуна, а це сильна уява і фантазія, а також біквінтиль до Марсу, Урану і Плутону. А це схильність до нових технологій.
Тобто, індивідуум займався не тим, чим треба. Можна також було б порадити індивідууму використати свій талант, як критика з мистецтва. І коли такий класичний астролог, як Хофман, стверджує, що астрологія – це Сатурн, а сюди ж додається авіація і космонавтика, то для чого Бог дав нам Уран, Нептун і Плутон?

Але дивно, що Оскар для аналізу невдачника не використовував прийом ланцюжок диспозиторів. Якраз це і є головним методом оцінки майбутніх успіхів героя.
В даному випадку диспозитор Сонця, як головної рушійної сили, Нептун в Скорпіоні, далі Марс попав в Діву, де диспозитор Меркурій, а Меркурій в Овні, де диспозитор Марс. Тобто, ланцюжок диспозиторів зациклився на Меркурію і Марсу і завис. Те ж саме сталося і з Венерою. Вдачі немає.

А тепер робіть висновки самі, чи варто нам бігти в середньовіччя, чи розвиватися в майбутнє?

 
 
Київський час -
Назад до вмісту | Назад до головного меню